milovaldemar

Alla inlägg under december 2012

Av Maja Larsson - 8 december 2012 12:00

.. Är just nu alla sorts byxor.. har hittat en favorit hos Cubus som jag nu har 3 olika par av. Så det får nog bli mitt favorit plagg just nu! :)


 


Av Maja Larsson - 7 december 2012 14:18

Ikväll är det dags för årets kommunfest.. snart dax att fixa iordning sig för innan ska vi till Helena på lite förfest! :)

Helgens planer är ännu oklara, match för min del bara men vi brukar inte gå sysslolösa ändå! :)

Trevlig fredag på er.


 

Av Maja Larsson - 7 december 2012 06:49

Puh, har ju så många och gick bara igenom lite snabbt nu.. men dessa två tycker jag väldigt mycket om.


På första bilden är Milo ca 1.,,5 månad och på andra bilden är vi på Mys 1 års kalas nu i september.

   

Av Maja Larsson - 7 december 2012 06:43

Hjälp, vart ska jag börja? Haha.. Jag är en riktig bloggnörd som fastnar för de flesta bloggar Men mammabloggar är nog de ända jag läser och syrrans då.

Jag tycker det är kul med mycket variation, älskar tips, inredning, dagens kläder, shopping till barn osv ;)


HÄR är min favorit.





Av Maja Larsson - 7 december 2012 06:38

Jag njöt av mammaledigheten till max. Milo var ca 7 månader. Annars var jag nog samma som idag :)


Verkar dock inte varit lika kallt som idag, med tanke på Milos skinnjacka ;)

 


Av Maja Larsson - 6 december 2012 21:52

.. Är min kära mamma.

Hon har gått igenom allas värsta mardröm men ändå så är hon här idag, jämt så glad och positiv. Hon ser på saker som att allt vore så lätt och ingenting är omöjligt.

Hon är min förebild och jag hoppas jag är likadan när jag är 50 år.

Älskar dig kära mamma!


 



Av Maja Larsson - 6 december 2012 21:36

Ni som hängt med ett tag vet ju att min bästa vän är Erika och jag skriver alltid mycket gott om henne, såklart ! :) Vi lärde känna varandra på gymnasiet. Vi gick i samma klass men det var nog inte fören i mitten av ettan vi började umgås och då umgicks vi mycket. Erika är från Hällefors så hon, hennes bror Fredrik och hennes vän Lina bodde i en lägenhet i Baronbackarna så där hängde vi mycket. Har många härliga minnen därifrån ! :) Nu är hon även gudmor till min son.


Men jag har en till bästa vän, Emilie. Vi lärde känna varandra när jag började spela fotboll i Latorp, tror jag var 10 år då. Sen har vi hängt mycket i perioder, vissa perioder varje dag, vi sov jämt över osv :) .. Vi är på samma plan just nu i livet, familj & barn. Kan prata om allt med henne, hon ger tips och stöd när det behövs.


Tack för att just ni finns!


   



Av Maja Larsson - 6 december 2012 21:14

Örebro är Sveriges sjätte största tätort med ca 100 000 invånare. Örebro är en universitetsstad..

haha va skriver man, ni som läser vet väl allt om Örebro?! :)


 



Ovido - Quiz & Flashcards