milovaldemar

Alla inlägg under december 2012

Av Maja Larsson - 15 december 2012 10:03

 


Det här kortet har Emilie tagit, det är från i sommras när vi var på parken zoo. Underbar bild enligt mig! <3

Av Maja Larsson - 13 december 2012 20:00

Ingen kan väl ha missat att det idag är luciadagen? :) .. Vi firade lucia igår på jobbet och Milo hade drop-in fika, så han var en liten tomtenisse igår, men idag har vi varit och kollat på skolans luciatåg .. jag sitter alltid och tänker på att det där en gång var jag, för när jag gick i 6:an var det jag som var skolans lucia! :)

Förkyld har jag blivit så helgens planer blir nog lugna, glöggmys och julklappsbyte imorgon hos Matilda och match (om jag inte blir sämre) på lördag.

Snart är jag klar med alla julklappar också, skönt ! :)

Inte mycket att skriva just nu men livet rullar på i en väldans fart!

Tjohej.


I år blir det nog tyvärr inga julkort, vi har en liten herre här hemma som vägrar ha på sig tomteluvan ;) Detta skulle blivit årets julkort men misslyckades tyvärr.

 

Av Maja Larsson - 13 december 2012 19:58

Hum, har ju massor av favoritgrejer här hemma, men soffan är helt klart en av favoriterna, här tillbringar jag nog mest tid kvällstid framför tv:n eller datorn ;) ..

Vilken är din favoritsak? :)



Av Maja Larsson - 12 december 2012 20:15

Är min syster Lina som just nu bor i Falkenberg, men till jul kommer hon hem och då ska vi mysa ordentligt. Love u!


 


En till person som jag saknar och tänker på i perioder är min barndomskompis Sofie, vi gick i samma klass ända till studenten och efter de hängde vi ett tag sen hände något och vi gled i sär. Vi är inte i samma stadie i livet just nu men jag hoppas att vi någongång hittar tillbaka till varandra.


 

Av Maja Larsson - 11 december 2012 19:57

Jag vill ha minst 2 barn till :) .. Skulle vilja resa någonstans med hela familjen, Thailand kanske. Fixa iordning allt på huset och till sist utbilda mig till BARNMORSKA ! Någon gång kanske, eller så förblir det bara en dröm.


Finaste Milo&Kian idag <3

 


Av Maja Larsson - 10 december 2012 16:30

Beror helt på om Milo är med isf har jag "skötväskan" med och då finns ju allt som Milo behöver också, men om jag ska ut själv så tar jag "fin" väskan och där i finns parfym, läppglans, tamponger, nycklar, plånbok, kamm, värktabletter, tuggummi, concealer. Ja typ det ! :)


Min favorit just nu, som jag fyndat på Campadre!

 

Av Maja Larsson - 9 december 2012 13:45

Har så många låtar jag tycker om, och just nu spelas låtarna från tv serien "Så mycket bättre", så favoritlåten får nog bli "En apa som liknar dig" .


:)

Av Maja Larsson - 8 december 2012 13:48

Idag på morgonen blev det lite fix här hemma, vi passade på när vi ändå var barnfria, inte så lätt att fixa när man har lillen hemma ;)

Det blev en fotovägg i hallen över byrån, var så trött på gamla tavlan och behövde lite förändring. Blev verkligen bra ! :)

Igår var jag ju på kommunfesten, så lyckat och roligt! Längesen jag skrattat så mycket att jag fick ont i käkarna. Härligt ! :)

Idag är det en lite tröttare mamma som alldeles strax ska ner och spela match, ikväll blir det ev myskväll hos Erika, får se om jag orkar åka in!


   


Ovido - Quiz & Flashcards