milovaldemar

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Maja Larsson - 7 augusti 2011 12:43

Lilla syster Hanna har gjort dessa fina grejer! :)

 

     

Bil+husvagn, postbil o skallra. En mobil med bakelser mm o en fruktkorg!

 

Den här mobilen har mamma gjort, även den är väldigt fin :) Tycker om hemmagjorda leksaker, så som virkat o träleksaker! :)

  ´


Milo har inte varit speciellt intresserad av sitt babygym förren nu, så nu försöker vi ligga där en stund varje dag! :)

    

 

Lägger upp en ego bild med! :) Idag har jag sån träningsvärk så jag knappt kan ta mig upp för trappan, får iofs skylla mig själv då jag inte stretchade igår.

 

  

Av Maja Larsson - 7 augusti 2011 09:50

  Våran sötnos på väg till Erika! :)

 

Igår blev de en lugn dag hemma, väldigt välbehövligt då jag var helt slut. (Både efter natten o träningen) Men skönt var det, de blev film, grillning o mera film med mina älsklingar! :)

Idag är de tråkigt väder så idag blir de nog inte heller så mkt gjort. Ska ev. in till stan med mamma för en fika med Tilda som är i stan. Vi får se!


     Milo har blivit väldigt duktig på att ligga själv på golvet o kika på sina grejer!

Den gula postbilen har min syster Hanna gjort, hon har gjort mer grejer som jag ska fota o lägga upp, hon är så otroligt duktig! :)


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards