milovaldemar

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Maja Larsson - 20 augusti 2011 10:45

God morgon. Vi har precis käkat frukost här, vi låg kvar länge i sängen jag o Milo o bara myste! Då insåg jag att han kan rulla från rygg till mage, han har nog kunnat de ett tag eftersom att man lägger honom på rygg när han ska sova men vaknar oftast på sidan eller magen ! :) Gullunge, han är så glad på morgonen när han vaknar, man får alltid ett leende de första man får när man vaknar o han pratar o skrattar för fullt! :) Inatt premiärsov han i spjälsängen, tror han sov väldigt gott där :)

Benny åkte vid 9 till sommarstugan o körde hem lite grejer. Imorrn ska vi köra de sista, skönt!

Idag ska vi få träffa lille Dante, Milos nya kusin som bara är 2 dagar gammal, åh så mysigt! :) Vad man längtar tillbaka, tänk när Milo precis kom till oss, de är en sån underbar känsla o när jag tänker tillbaka blir jag alldeles pirrig i hela kroppen. Ska bli spännande o se om han är lik sin stora syster Nikki! :)

Igår var jag o Milo hos mormor o morfar på kvällen, Benny spelade match i regnet. Men de var ingen bra kväll för Milo, han gallskrek i ca 30 minuter o jag har faktiskt ingen aning om vad de var, tror inte de är magen iaf. Får hoppas att de inte håller i sig, han har varit lite gnällig o så dom senaste kvällarna så vet inte om de är tänder på G eller något annat!

Ha en trevlig lördag!


Hans händer är näst intill alltid i mun, tror vi får glömma de där med nappen! :)

Babygymmet blir mer o mer populärt!   

  


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards