milovaldemar

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Maja Larsson - 21 augusti 2011 18:51

Matchen gick inge vidare idag heller, vi hade 3 avbytare o flera som var skadade. Tyvärr, kände av rumpan idag med. Vet dock inte om de är en sträckning eller känningar efter graviditeten.

Min prins sitter i mormors snygga fikakorg, hehe gullunge!

Blommorna var väldigt fina att kolla på!


Farmor har varit här o fikat nu på kvällen men lilleman är ju lite blyg så de blev lite ledsamt där ett tag, men farmor fick även se en glad kille, som tur var :)

Imorrn står fotografering på schemat så de blir inte mer än så. Hoppas att Milo är glad då! :)

Surläppen kommer fram lite då o då, har aldrig fått med den på kort förrut, hehe

  Sen blev vi glada iaf :)   Pratar med farmor.  

Av Maja Larsson - 21 augusti 2011 09:49

Igår var vi till karlskoga på bb o hälsade på Milos kusin Dante som bara är 3 dagar gammal (idag). De är alltså Bennys syster Christines andra barn, Nikki har blivit stora syster! :) Lilleplutt, vad liten han var o vad gott han luktade :) Speciellt nu när man är van vid Milo som är rätt stor för sin ålder! :)


Dante o Jag

 

Stolt pappa o morbror  

  Christine, Dante o Milo. Spanar in lillkusinen.   Syskon&Kusiner!     


Idag kommer mormor,morfar. gammelmorfar o mormor hit o fikar sen blir de lugnt fram till två då är det dags för match igen. Hoppas de går bättre än sist.


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards