milovaldemar

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Maja Larsson - 15 augusti 2011 21:22

Jani, matchen slutade inte bra.. vi förlorade med 5-0, vi spelade riktigt dåligt faktiskt. Tråkigt, för vi vet att vi kan bättre, de är väl all ledighet under sommaren som sätter sina spår. Jag sträckte "rumpan" efter ca 10 minuter så de gick inte alls som jag ville. Mormor var här o var barnvakt o han har sovit nu i 2 timmar, skönt att de går så bra, mormor kan man verkligen lita på! :)


Imorrn ska jag o Milo bara vara hemma o mysa på fm, var längesen nu vi bara var hemma. På em ska vi in till stan o käka på pitchers med mamma o moster Lina och såklart ska vi fira Milos 3 månadersdag också, men de gör vi när pappan kommer hem! :)

Måste fixa klipptid också, blir galen på mitt hår, måste fixa de innan dopet. Fast jag hatar att klippa mig, usch. Även fast man bara toppar så känns de som att håret blivit minst 2 dec mindre, jaja oviktigt prat så här på kvällskvisten! Ha en skön kväll.


   

Av Maja Larsson - 15 augusti 2011 16:24

Idag har vi varit o fikat hos Eva, min gudmor Maja var där också. Hon bor i sthlm så man träffar inte henne så ofta, så då får man passa på när hon är i stan! :) 

Nu har vi precis käkat o snart ska jag ladda om för match o Benny har träning så mamma kommer o ska vara barnvakt till Milo! :)

Mamma o jag träffas nästan varje dag o jag är så glad för de. Hon känns mer som en vän än en mamma. Ni som inte vet så bor vi i samma "samhälle" så vi bor ca 3 km ifrån varann o jag tycker de är hur skönt som helst.

Imorgon blir Milo 3 månader!


Milo myser med kusin My i magen.

    Moster Hanna o Milo!  

Kossorna precis utanför huset! :)  

Mina killar!   

 


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards