milovaldemar

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Maja Larsson - 22 augusti 2011 12:13

Idag är det verkligen ett innesittarväder, skönt tycker jag :) .. vi passade på att gå ut med Vito när det var uppehåll. Sotarn har varit här o kollat kaminen nu på morgonen. Jag har gjort mig redo för fotografering o lilleman ligger just nu o sover. Då kan man passa på att skriva lite grann! :) .. Har blivit rätt mycket bloggande nu på sistonde o skriver jag inte något varje dag så känns de konstigt, fast iof så skriver jag ju mest för min egen del, så man kan gå tillbaka o kika. Har även tänkt att skriva ut bloggen och spara bland Milos grejer. De är ju nämligen för hans del (mest) jag skriver här! Älskade barn, tänk att du funnits hos oss i 3 månader. De känns som att du alltid varit hos oss o jag känner mig alldeles tom när jag inte är med dig. Vill alltid ha dig nära. När du är ledsen är jag med ledsen, när du är glad då är jag med glad. Finns inte ord som kan beskriva min kärlek till dig. Älskar dig Milo Valdemar Bergström.


Fick den här bilden innan matchen började igår, "Lycka till mamma" :) Sötnos då blir man glad.


   Min glada kille. Passar på när mamma är o spelar match o pappa är själv :)   Hela klanen i värmland! :)

Så otroligt fint kort, taget av mammas kompis Joanna!   

  

Flyger!

  Tänk att han varit så här liten! Lilleplutt vad jag älskar dig.  

  Mys på ånnaboda bryggan.

   

Våran tuffing! :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards