milovaldemar

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Maja Larsson - 19 augusti 2011 13:56


För ca 1 år sen var vi i grebbestad med Bennys mamma mfl.

   Jag o Nikki, som blev stora syster igår. Bennys systers barn.   Bennys syster Christine och jag   Resan som ändrade vårat liv, de var nämligen då vi fick reda på att Milo skulle komma till oss! :) Tänk att de redan gått 1 år.   

Rhodos!   

   Underbart!   


Våran prins!     

Av Maja Larsson - 19 augusti 2011 13:29

Jag o Milo har precis kommit hem från en långpromenad med Emilie, Cleo o Joanna, vi var ute i 2,5 timme! Så skönt att få röra på sig. Först var vi till vallen där hundarna fick springa av sig. De är ett av de bästa jag vet, att se två hundar ha så kul med varann o kunna springa av sig o busa ordentligt! :)


Bilden är tagen för ett tag sen! Vito&Charlie

 

Men nu är jag riktigt trött i benen så nu sitter jag i soffan med Milo i famn, han käkar lite o jag dricker en god smoothie. Snart kommer pappan hem o då är de helg! :)

Jag hann precis innanför dörren så kom regnet, skönt! :)



Märks de att de är någon som gillar man. utd i vår familj?

Lägg märke till våran tv tittande son :)

  Nummer 7 har hela familjen Bergström/Larsson :)   


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards