milovaldemar

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Maja Larsson - 2 september 2011 09:35

Igår var de dags för mamma lunch igen, den här gången hos Mia och som vanligt väldigt trevligt.

Efter lunchen åkte jag o Milo till marieberg, var tvungen att hitta några byxor till dopet. Har för länge sen kollat ut vad han ska ha på sig men har inte tänkt på att testa de förren nu, o de var fortfarande lite stort så de fick bli nytt istället, inte mig emot! ;) hehe Så passade jag på att lämna in förlovningsringen som har varit för stor nu ett bra tag, så de var på tiden!

Sen stod solning på schemat, var tvungen att vänta in Benny så då åkte vi till gammelmormor o morfar där även mormor o moster Hanna var. Så medans jag o Benny solade så var de barnvakt! :)

Skulle även ha tränat, men efter allt åkande o så kände jag av halsen (Benny som smittat mig) så blev de inte så!

Idag står städning, bakning o dukning på schemat! Fullt upp med andra ord.


Mina killar!

  

     Några av barnen , Levi, Milo o Siri! :)  

Ovido - Quiz & Flashcards