milovaldemar

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Maja Larsson - 8 september 2011 11:38

Idag är Milo lite halvkrasslig, pigg men snoret rinner. Han är i en sån underbar ålder just nu, nästan alltid glad, skrattar, busar, leker själv, lättroad o så. Vill stanna tiden nu känns de som. Klart man längtar tills han börjar krypa men dit kommer vi ju också!

Han har börjat gilla sin vagn nu, (nu ska jag inte säga för mycket, för då kanske han ändrar sig) men sista tiden har det faktiskt gått riktigt bra. Men han vill helst sitta upp, så han ser allt runtom. Han har även börjat med de när han sitter i babysittern, då försöker han dra sig upp. Tränar magmusklerna bra ;) Att ligga på rygg är också en favorit.  Ne nu har matvraket ätit klart så nu hinner jag inte skriva mer, jag passar på att sitta vid datorn när han äter, vet inte hur jag ska hinna sen när jag slutar amma ;) hehe


Glada killen!

Snackar med pappa!  

     Mina killar!   Provar nya bilen som han fick i doppresent!    

Ovido - Quiz & Flashcards