milovaldemar

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Maja Larsson - 18 september 2011 13:01

Dagen igår var otroligt härlig, vinst mot mullhyttan, jag fick göra mål o de kändes kanon (skulle suttit 2 till :P )! Kvällen var väldigt trevlig även fast jag var nykter. Idag är jag trött o har ont i halsen o knappt någon röst. Vi har varit iväg till vintrosa på loppis o fikat på tant grön! Nu blir det inte så mkt mer, har en kille här hemma som troligtvis håller på o få tänder, tycker det skymtar något där i munnen så han är inte på sitt bästa humör! Stackarn.

Han har förresten blivit så duktig på att flytta saker mellan händerna. Han jollrar o pratar mest hela tiden nu o har lärt sig att blåsa bubblor ;) Pappan säger att han sträcker upp armarna när han sitter i sin stol när man säger "komma" (gjorde de 3 ggr igår) men jag har inte sett de än :) Gullunge tänk vad mycket som händer. Vi har gett plommonpurè nu i 3 dagar o de verkar han tycka om! :)

 

Mamman igår!

"Lilla" My, hon vägde 4510g o var 52 cm lång. En stor tjej! :) Så underbart söt, längtar tills jag får träffa lilla familjen.   

 

Ovido - Quiz & Flashcards