milovaldemar

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Maja Larsson - 15 september 2011 19:42

Hemma från fotbollsträningen, riktigt skoj träning idag! De hade gått jätte bra för Hanna med Milo, men jag trodde inget annat :) Snart ska jag åka igen, ska nämligen på massage i vintrosa så att jag får bukt på min onda rumpa tills på lördag för då spelar vi sista matchen för säsongen (hoppas att jag får vara med :) ) Sen har vi avslutning på satin på kvällen, så de blir en hel dag med laget!


Roligast igår: Olle premiärbajsade i Lollos hand :) haha vad vi skratta!!


Milo med fina träbilen som moster Hanna gjort, kolla in hennes blogg här!


Av Maja Larsson - 15 september 2011 10:38

Igår var vi på babysång igen, de är faktiskt riktigt mysigt! :) Sen blev de promenad med de andra mammorna. Mötte upp lillasyster o sen blev de mys här hemma med henne, Lollo o Olle! :)

På kvällen kom Erika hit, vi tog en långpromenad o kolla på bridesmaids, den var inte alls bra tycker jag, seg o långtråkig!

Nu om en liten stund ska vi till BVC o sen ska vi möta upp Hanna på stan! Ikväll ska hon vara barnvakt då både jag o Benny har fotbollsträning!

Ha en underbar torsdag.


 

Lika eller olika?

 

     



Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards