milovaldemar

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Maja Larsson - 6 september 2011 17:07

Idag var det dags för mamma lunch igen, denna gång inte så många som vi brukar vara men lika trevligt för de! :)

Igår kom Rebecca (gammal jobbarkompis) hit, hon hade inte träffat Milo än o så passade vi på att gå ner o hälsa på alla barnen på jobbet. Man saknar dom såklart fast jag vill inte tillbaka än på ett tag :) Sen kom även Erika hit en sväng.

Igår fick vi reda på att Bennys kompis som är tatuerare kommer hit på lördag, vi har ju velat skriva Milos namn båda två men nu är ju frågan vad man ska göra för något. Jag vill skriva Milo men inte bara utan vill ha det inbakat i något annat, rosor är fint men de har jag ju redan.. hum måste ju bestäma mig snart!

När jag skulle köpa ersättning förra gången köpte jag nr 2 eftersom att de står från 4 månader o sen har jag ju börjat med gröt också så då tänkte jag ju att de inte var någon fara, men de kanske var dumt, blir så osäker.  Han har varit lite extra gnällig nu på kvällarna så de kanske är magen som spökar.. svårt att veta helt enkelt.


    

Tänk att du varit så liten, lilleplutt.

  

Ovido - Quiz & Flashcards