milovaldemar

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Maja Larsson - 11 september 2011 14:24

Idag var det ett år sen vi plussade på stickan, ett besked som förändrade vårat liv till det bättre. Underbara Milo, vad vi älskar dig. Du är det bästa som finns och vi kommer göra allt för dig!

Igår var det dags att tatuera sig, både jag o Benny gjorde varsin. Sen var jag o Milo iväg på tjejkväll hos Matilda med tappasmat, mumms! Vi kom i säng halv 1 igår o de känns idag! Benny var iväg på krogen i karlskoga o han kom inte fören 3 så idag är vi trötta här hemma. Vi har varit iväg o fikat på Hallagården nu på fm o snart står middag hos mormor o morfar på schemat. Skönt att slippa laga mat en sån här dag.

Milo har blivit väldigt intresserad av Milo nu dom sista dagarna, kan sitta länge o kolla på vad han har för sig, han sitter rätt mkt i sin stol nu o han verkar trivas kanon i den ! :)


    Pappas tatuering, riktigt snygg blev den!   Klappar Vito!   Min tatuering, funderar på att fylla i den med färg!

Glada killen :)      


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards