milovaldemar

Alla inlägg under februari 2012

Av Maja Larsson - 23 februari 2012 20:26


Har ni testat? Jag är fast, dessa går inte att motstå!! :)   

Av Maja Larsson - 23 februari 2012 10:08

Har suttit och kollat igenom massor av gamla bilder, dock har jag endast från 2010 på denna dator! Så här har jag iaf sett ut dom senaste åren 2010-2012, lite har man väl förändras? :) På både gott och ont.

    

Av Maja Larsson - 22 februari 2012 17:48

Jaa man skulle kunna tro att Milo var en tjej om han såg ut så här varje dag :) .. Tur är väl att han inte gör de tycker pappan. hihi, men jag är så sugen på att sätta upp en toffs eller ett hårspänne i hans kallufs till hår.. Men ICKE sa pappan!

Vi får göra det i smyg bara :) Här är vi iaf sjukt lika, jag och min fina son! <3'


   

Av Maja Larsson - 22 februari 2012 11:58

Ja de var väl ingen som missa att det var fettisdagen igår, men jag åt min semla alldeles nyss (var inge sugen igår) och Milo fick såklart smaka semla av mormor. Han är en riktig gottegris, en fika kille kommer han bli för så fort vi äter något som inte har så ska han genast smaka!

Vi har myst här hemma hela fm, nu sover Milo och jag är fixar sugen, men vet inte vad jag ska fixa med ;) .. Det blir iaf en innemysar dag idag, det är sånt väder idag!


    

Av Maja Larsson - 21 februari 2012 14:07

Ett litet tips till er som vill sy egna gardiner, kuddar osv.. Kolla in denna sida! Det finns så mycket fint och jag har äntligen bestämt hur jag vill ha det ! :)


Av Maja Larsson - 21 februari 2012 13:59

Milo är så rolig ibland, för oftaste så duger jag bäst.. men ibland då är det bara pappa som gäller, hihi.   Gullunge.


Idag har vi varit en sväng till öppna förskolan och sedan blev det en promenad med Emma i det fina vädret. Skönt! Man måste passa på att vara ute när det bjuds på detta väder för man vet aldrig när det vänder. Har suttit på altanen med en kaffe och solat näsan lite (har ju smink så blir inte brunare för de) men skönt att få sol på näsan iaf! Milo har sovit i över 2 timmar så nu han lär väl vakna om en liten stund, då blir det sen lunch och sedan kommer gudmor och pappan.

Ikväll blir det ett core pass, har blivit alldeles för mycket av det goda sista dagarna så måste röra lite på mig.

Tror att en liten herre kommer gå snart, han går mer och mer för varje dag som går, och nu reser han sig upp själv hela tiden och tar några steg, även i sidled, däni! ;) Han kan han. hihi


 


Av Maja Larsson - 20 februari 2012 09:49

Vi var och firade farmor i lördags och här kommer lite bilder från dagen/kvällen!


       

Av Maja Larsson - 19 februari 2012 20:19

Jag har verkligen burrat in mig i stjärnor just nu.. allt ska vara med stjärnor, Milos kläder, helst mina kläder (inte hittat något) , inredningsdetaljer osv.. ja helst skulle jag vilja ha tapeter med stjänor i Milos rum :) .. hihi. MEN.. nu är jag ute efter tyg med stjärnor, ska köpa kuddar från Chilli med stjärnor på, färgen ska gå i marinblått, med vita stjärnor.. har kollat runt på nätet men inte hittat just det tyget jag vill ha, så i veckan ska jag på jakt i tygaffärer!


Denna tapet (med STORA stjärnor) vill jag ha som tyg. Hoppas jag hittar!

 


Helgens bilder kommer upp imorrn!


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards