milovaldemar

Alla inlägg under februari 2012

Av Maja Larsson - 5 februari 2012 11:10

Vilken härlig natt vi har haft, Milo har sovit nästan hela natten! :) De är nog första gången han sover så länge.. Underbart! Men han hade några timmar att sova igen nu under dom senaste dagarna. I snitt sover han ca 3 gånger/dag och då brukar han sova ca 2 timmar åt gången och då sover han ute. Eftersom att det varit så kallt nu så har jag inte velat haft honom ute och då har han i snitt sovit ca 45min-1h åt gången. Så han behövde nog denna natt och idag har han pigg som en nötkärna! :)

Nu är det pappsen som är sjuk istället så om en stund ska jag o Milo in till gammelmormor&morfar och käka middag, mums! Sen är det tänkt att jag ska träna men nu får vi se hur det blir med de!


    

Lördagsmys!

 

 

Här är jeansen jag köpte från cubus.

Av Maja Larsson - 4 februari 2012 20:57

Ville bara kika in här då det blir dåliigt med uppdateringar här på bloggen just nu, tiden finns inte då vi har en liten kille som har 39-40 graders feber (på dagen idag har han haft 38) men han kräver våran uppmärksamhet hela tiden. Dagen till ära blev det restaurangkäk & parkeringsböter, jippi! Hoppas ni alla haft en bättre lördag än vi. Imorgon hoppas vi att vi har en piggare kille. Kramar från oss.

Av Maja Larsson - 2 februari 2012 11:20

Jag har insett att Milo har alldeles för många skor, både för stora & små. Tänkte först lägga ut de på tradera men jag kan verkligen inte göra mig av med dom. Jag har "skofetish", och jag kan inte annat än att smälta när jag ser ett par små gulliga skor!

Idag kom även skorna från Zara som jag beställde häromdagen. Blev lite besviken då jag trodde de var varma vinterskor, men som tur är var dom lite för stora så ett par raggisar går i! :)



Dessa passar perfekt nu på Milo, så de blir väl att använda dom innomhus! :)


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards