milovaldemar

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Maja Larsson - 5 juni 2012 20:15

Tack söta ni för hjälpen, men som sagt det lutar åt 1 eller 3 så jag får helt enkelt känna efter när jag fixar mig! Emilie ska hjälpa mig med smink och hår så detta ska nog gå vägen ! :)


Vi trotsade regnet/åskan/blixten förut och slog på grillen :) .. är man envis så är man. Gott blev det iaf, Milo fick snacks när vi åt, en liten HelloKitty ask (som han fått av farmor i påskägget) med äpple och russin bitar, det var smaskens men roligast var nog att hålla i asken. Vet inte vad det var i dom för han fick en väldig energi, sprang runt, skrattade, busade tills han stupade i säng och nu sover han gott där uppe.

Jag förstår inte vart han får allt ifrån, han är så tokig våran lilla kille, nu har han börjat skutta eller hoppa när han springer, det ser så roligt ut och jag ska försöka filma så ni får se.. Sen när han ska springa extra snabbt så drar han upp axlarna, han kanske tror han blir snabbare då?! :)

Jag kan sitta flera timmar och bara kolla på honom, hur han grejar, leker med sig själv, upptäcker nya saker.. ja jag är så facinerad av min lilla son så ni anar inte, och snart får man bara träffa honom på kvällar&helger :( .. Tanken skrämmer mig så mycket !


Man tager vad man haver!

 

Igår bjöd Milo mormor & dockan på saft och kaka!

 


ÅH idag är sista avsnittet för ALLTID av DH :( .. Det kommer bli tomt på tisdagarna!

Ovido - Quiz & Flashcards