milovaldemar

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Maja Larsson - 10 juni 2012 11:26

Puh, efter en heldag borta känner jag mig helt slut, saknar min lilla plutt såklart så om en liten stund ska vi åka och hämta hem honom.

Men skoj var det och jag har nog inte skrattat så mycket på väldigt länge! :) Bruden verkade helnöjd och det är huvudsaken. Nu återstår lite småfix inför bröllopet men jag tror vi har koll på läget.

Pappan har match idag så jag och Milo ska nog bara mysa här hemma hela dagen, utanför öser regnet ner så man blir ju inte så sugen på att gå ut iaf.

Hoppas ni mår bra och att ni får en mysig dag.

Stor kram


 

Av Maja Larsson - 10 juni 2012 11:11

Igår var det dags för Jennys möhippa, allt blev verkligen så lyckat och när det väl var dags för picknick blev det strålande sol :) .. Ja en helkul dag full av skratt som slutade på Strömpis! :)  


Bildregn från dagen.

     

Ovido - Quiz & Flashcards