milovaldemar

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Maja Larsson - 28 juni 2012 20:17

Natten till idag var inte rolig, tillslut tappade jag räkningen på hur många gånger jag gått upp till lilleman och då bar jag över honom till oss. Han var inte vaken men han var ledsen och skrek, ja hur nu det går till?! Imorse rann snoret hela tiden på honom och så har det hållt på hela dagen, trött och gnällig och knappt ätit någonting, stackarn! Hoppas det inte blir långvarigt.

Känner mig så där härligt slut i kroppen efter 2 tuffa träningspass denna vecka.. mycket intervalllöpningar och styrka, åh vad jag älskar att träna just nu.. men de där går ju i perioder såklart!


Lite vagnsnack nu då..

I tisdags sålde vi våran Emmaljunga vagn (kändes faktiskt lite sorgligt, då jag var super nöjd med den) men som det är nu sover bara Milo i den då vi alltid tar hans cykel på promenaderna och det kändes som att det var rätt tid att sälja den nu. Men sulkyn var ju meningen att endast ha som extra-/resevagn. Så nu behöver jag eran hjälp. Jag söker en smidig vagn med liggdel (så att nr 2 kan ha vagnen också) , till ett hyffsat pris. Jag har kollat på Babytravel Amsterdam och den är verkligen super men nackdelen med den är att man endast kan ha de framåtvända när de har sittdelen. Vet ni någon annan som liknar den?! :)


Stor kram


   



Ovido - Quiz & Flashcards