milovaldemar

Direktlänk till inlägg 4 juni 2012

HJÄLP MIG!

Av Maja Larsson - 4 juni 2012 13:13

Jag ska på jobbfest den 15 juni och temat är 50 tal, så kan ni snälla själar hjälpa mig vad jag ska ha på mig?! Jag var hos Mia i fredags och lånade 3 st olika outfits, men nu är ju frågan vilken av de 3 jag ska ha på mig, jag gillar nr 1&3 mest tror jag.  Vad tycker ni?

 


I fredags fick jag också reda på vart jag ska jobba i höst, det blev på sol®n med 4-5 åringar och det känns faktiskt riktigt bra och kul (har endast jobbat med 1-3 åringar innan). Extra kul för att jag kommer tillbaka till mina "små" pluttar som jag har haft sen de började på förskolan ! :) Så nu är jag laddad till tusen !

Imorse fick jag ett sms av min käraste att vi varit tillsammans i 31 månader nu, det är inte illa att han kom ihåg det, tänkte jag! :) (När han sedan ringde frågade jag hur han kom ihåg de då sa han att han räknat och trodde att vi firade 2., 5 år men det gjorde vi ju förra månaden, man glömmer lätt när allt fokus blir på Milo :) ) hihi

Igår blev Milos kompis Siri 1 år, så idag har vi varit och firat henne! :) Stor tjej nu.


FLum bild på mig och älsk.

 

 
 
Ingen bild

tilda

4 juni 2012 18:21

trean...... kul med jobbfest!!! Önskar jag hade ett jobb hihi.. Vara hemma med My är ju inget jobb!!!

Kul att du ska jobba med dina barn... härligt..
kram

 
Ingen bild

syster hanna

4 juni 2012 21:14

Snygga outfits. Jag tycker. Också 1 eller trean, trean ser mest 50tal ut, tycker du ska ha uppsatt hår med snusnäsduk på huvudet, du vet när knuten är på huvet haha om du inte fattar så visar jag nån dag :) puss

 
Kristin-mamma till Milo

Kristin-mamma till Milo

4 juni 2012 21:54

Hot mama ;)! Outfit nummer 1 var snygg men 3:an gillar jag också.. hade nog ändå tagit 1:an ;)!

SV: Lillen är redan bättre.. om det nu var vattkoppor han haft så fick han dem redan förra veckan och då har det varit en milt sjukdomstid.. Så ni måste åka ända till Kolmården för att se djur..dit hade faktiskt varit skoj att åka nån gång men det är en bra bit härifrån ;)! Som du säger så nöjer sig de små nog med vanliga bondgårdsdjur ;)! Skönt att du fått reda på hur det blir på jobbfronten, själv väntar jag svar från lite blandade ställen! Kram kram

http://minmilo.blogspot.com

 
Kristin- mamma tilll Milo

Kristin- mamma tilll Milo

5 juni 2012 20:00

Tack skall du ha söt! Klart jag kan hjälpa dig med en header. Du kan ju maila över lite bilder du vill att den skall innehålla och lite snabbt slänga ihop en beskrivning på hur du vill ha det så fixar jag det :)!kristin_moser@hotmail.com. Hoppas ni har en fin kväll! Kraam

http://minmilo.blogspot.com

 
Mia

Mia

5 juni 2012 22:18

Tjoho! Du passade jätte bra i alla "uppsättningar" men jag tycker nog nr 1, min favorit. Men sen måste du själv känna vad som är rätt för dig! Hoppas kvällen blir lyckad!
(Ursäkta sen "röstning" men kan inte kommentera din blogg från mobilen och har inte haft datorn igång på några dagar!)

http://nellie-tilde.blogspot.com

Maja Larsson

6 juni 2012 20:21

Jasså, kan man inte?! Vad dåligt. Men tack iaf :) hihi Stor kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Larsson - 12 januari 2015 20:39

Nu har Lova börjat säga mamma , det är så gulligt och jag smälter lite varje gång . Det är dock inte medvetet mamma till mig utan hon säger mamma typ hela tiden :) hon har även sagt pappa några gånger , tur de så pappan blir lite glad också :p hehe ....

Av Maja Larsson - 8 januari 2015 21:46


I söndags tog Lova sina första små steg . Hon står lull nu nästan hela tiden och ställer sig upp utan stöd så vi har bara gått o väntat på detta :) men lite fegare än brorsan som ju vid 9 månader gick helt ! ...

Av Maja Larsson - 3 januari 2015 06:59

Nu kör vi ombytta roller i detta hus . Förut var det alltid Milo som vakna tidigt men nu sover han och pappa så gott och istället sitter jag här med pigga Lova . Halv 7 ville hon gå upp ! Jäääsp ! Men med tända ljus , en filt och kaffe är det ju supe...

Av Maja Larsson - 31 december 2014 21:45

2014 har helt klart varit ett av mina bästa år men det har också varit en del motgångar . 1. Det bästa är ju såklart att lillasyster Lova föddes , äntligen var Milo storebror och vi var 4 i familjen . 2. I samband med Lovas dop sa vi också JA och ...

Av Maja Larsson - 16 december 2014 21:26

De blir inte mycket bloggande denna tid . Det är fullt upp nästan jämt känns det som och när man får en ledig tid prioriteras inte bloggen . Men det händer inte så mycket heller för den delen . Vardagen rullar på i en väldig fart och de senaste helge...


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards