milovaldemar

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Maja Larsson - 3 januari 2012 20:45

Moster Hanna kom hit på fm och hade med sig en till "one piece", så fin den var och så duktig hon är. Kommer ni ihåg den gråa jag visa er? Den var ju från henne också! Perfekt då jag älskar de - snygga, sköna och praktiska, kan de bli bättre?! :)

Inatt får jag ingen sovkamrat men de ska nog gå bra ändå! Igår kollade jag o mamma på kronjuvelerna, den var faktiskt bra, de blev en sen kväll men min underbara mamma lät mig sova till halv 9, sovmorgon så att säga! Det är guld värt.  Hon är här nu igen och har precis nattat lilleman (kom för att gå en sväng med Vito) men hon stannar så gärna och nattar honom också! :) Underbara mamma, vad skulle jag göra utan dig?! TACK!

Imorgon ska vi fika med Zandra&Frida, mys.


"Den första nyckeln går till lycka, den andra nyckeln går till glädje, den tredje nyckeln går till kärlek och den fjärde nyckeln går till porten till himmelen"      

Ovido - Quiz & Flashcards