milovaldemar

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Maja Larsson - 10 januari 2012 14:05

Jag har gått och blivit sjuk, de började egentligen redan i söndags, fick nästan nackspärr på träningen och idag vakna jag upp med ont i örat & halsen. Just nu har jag lock för ena örat, skit jobbigt! Hoppas detta går över snabbt, har verkligen inte tid att bli sjuk nu.

Vi har iaf varit iväg på mammalunch då jag kände mig någelunda pigg men nu känner jag mig helt slut, så tänkte passa på och vila en stund innan Milo tänkt vakna. Senare kommer Erika hit, hon ska sova här i natt och imorrn, mys!

Idag ställde sig Milo upp alldeles själv, trodde ju inte riktigt på Benny men nu har jag ju också sett det, förstår inte att de ska gå så fort., nu väntar vi bara på de första stegen!  Kan vi stanna tiden lite!!


Ovido - Quiz & Flashcards