milovaldemar

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Maja Larsson - 18 januari 2012 12:22

Innan Milo kom åt vi aldrig fisk, jag tycker om fisk men de gör inte Benny så då har de inte blivit att vi ätit de. Men nu när Milo äter så måste vi ju äta fisk och detta recept är superenkelt och supergott, (Emilies recept) :)


1 Block m fisk

Creme fraishe 3-5 dl

1 fiskbuljong (smulas över creme fraishen)

In i ugnen ca 20 min med folje över, servera med potatismos. Mums! Milo älskar det :)





Av Maja Larsson - 18 januari 2012 09:54

Jag börjar bli riktigt rastlös av att bara gå hemma, har ju varit hemma nu i ca 2 veckors tid pga av sjukdom. Jag klättrar snart på väggarna, igår storstäda jag undervåningen, och idag har jag redan hunnit med att rensa garderoben, oj så mycket kläder jag har, dock så använder jag knappt hälften av alla kläder. Man köper nytt och tröttnar på det gamla!

Idag har jag iaf tänkt att träna, vet att det kanske inte är så bra men har varken ont i hals eller öron så jag går ner och tar det lite lugnt iaf.

Idag ska jag in till stan en sväng, sola o så, äntligen !

Jag måste börja ta tag i de här med mat och träning också, jag o Benny äter något sött varje dag. Ni vet man är lite sugen på kvällen, och så har man alltid något hemma. Usch, nu har vi iaf lovat varann att sluta äta sånt skit och börja bli lite sunda. Gå långa promenader o så. jag var ju riktigt duktig där ett tag när Milo precis hade kommit och ca 4 månader framåt, men nu vet jag inte riktigt vad som hänt. Behöver hitta motivationen igen!!


Denna kropp skulle jag inte tacka nej till just nu och då var jag ändå inte i min bästa form.

(Gravid i vecka 4) :)

 

& så här brun!

     

 

Hjärta dig! <3

Ovido - Quiz & Flashcards