milovaldemar

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Maja Larsson - 30 januari 2012 13:54

Förut idag beställde jag skor till Milo från Zara, han har inte några skor ännu då jag tycker det är onödigt eftersom han inte går ännu, men så var jag inne på Zara och där rear dom ut nästan alla barnkläder/skor. Så jag köpte två par för 99kr styck, väldigt billigt tycker jag :) .. Så jag beställde ett par i stl 21 o ett par i stl 22. Vi får se om han kan ha dom då han har väldigt tjocka o stora fötter. Vi ska ju till Sälen i april och vem vet om lilleman har tänkt att gå då.

De finns bara ett fåtal stl kvar så skynda o fynda! Här kommer ni till Zara.


Fortsättning.. (Lilleman vakna)

Jag är även ute efter en overall, en sovoverall då han alltid sover ute om dagarna. Jag har polarn&pyret overallen nu då han precis växt ur sin sovoverall och den går väl bra men känner ändå att jag vill ha en mjukare till honom. Sen ska vi ju som sagt till sälen i april, och vet inte om han kommer kunna ha sin pop overall då och det känns väldigt onödigt att lägga ut massa pengar på en overall som han bara kommer använda den resan! Men jag får avvakta och se hur mycket han växer helt enkelt :)

Jag har iaf kollat runt lite på olika sidor men kan inte hitta någon som jag vill ha.. men ni kanske har något bra tips på vart man kan hitta en bra men billigare overall ?! :)


      

Av Maja Larsson - 30 januari 2012 09:10

Milo lär sig något nytt varje dag och jag slutar aldrig förundras på hur duktig han är, han gör mig så stolt. Men så är det nog med alla mammor, man blir så glad enda in i själen när det händer något nytt med sitt barn.

På senaste tiden har Milo börjat snappa upp allt vi gör här hemma, man ser på honom hur han funderar och tänker att så där vill jag med göra.. och så går de några dagar o så vips så kan han det.

Det som gäller nu är att klappa händerna, vinka, göra give me five (hellst med pappa) , och att leka "tack o tack" (eller ge och ta leken som man kan säga) .. Milo håller en leksak/sak, ger den till mig, jag säger tack o tack o ger tillbaka den till honom o säger varsegod. hehe Han blir lika glad varje gång! :)

Det är en underbar åldern nu (alla åldrar har verkligen sin charm) , och jag säger som jag brukar säga.. Kan vi stanna tiden nu?!


Idag åkte pappan iväg igen... kommer hem på torsdag igen! Usch så tråkigt.


 

Ovido - Quiz & Flashcards