milovaldemar

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

SKOR&OVERALL

Av Maja Larsson - 30 januari 2012 13:54

Förut idag beställde jag skor till Milo från Zara, han har inte några skor ännu då jag tycker det är onödigt eftersom han inte går ännu, men så var jag inne på Zara och där rear dom ut nästan alla barnkläder/skor. Så jag köpte två par för 99kr styck, väldigt billigt tycker jag :) .. Så jag beställde ett par i stl 21 o ett par i stl 22. Vi får se om han kan ha dom då han har väldigt tjocka o stora fötter. Vi ska ju till Sälen i april och vem vet om lilleman har tänkt att gå då.

De finns bara ett fåtal stl kvar så skynda o fynda! Här kommer ni till Zara.


Fortsättning.. (Lilleman vakna)

Jag är även ute efter en overall, en sovoverall då han alltid sover ute om dagarna. Jag har polarn&pyret overallen nu då han precis växt ur sin sovoverall och den går väl bra men känner ändå att jag vill ha en mjukare till honom. Sen ska vi ju som sagt till sälen i april, och vet inte om han kommer kunna ha sin pop overall då och det känns väldigt onödigt att lägga ut massa pengar på en overall som han bara kommer använda den resan! Men jag får avvakta och se hur mycket han växer helt enkelt :)

Jag har iaf kollat runt lite på olika sidor men kan inte hitta någon som jag vill ha.. men ni kanske har något bra tips på vart man kan hitta en bra men billigare overall ?! :)


      

 
 
Saran - Mamma till Julian

Saran - Mamma till Julian

30 januari 2012 20:55

Jaa, det är ganska jobbigt på nätterna :P Ska på BVC på torsdga, får höra med dom vad dom tror :) Men ja, det är nog mycket det att han känner min lukt och så och att det är därför han vill snutta. Får hoppas vi kommer på något :)

http://saharan.blogg.no

 
Josefina

Josefina

31 januari 2012 20:45

Tack för tipset! Gunga gjorde vi jätteofta i höstas men nu när de e så kallt så har vi liksom glömt bort det litegrann. Men det gjorde vi idag! Å en pulka med bälte ska vi definitivt köpa! Vet du vart man hittar såna?

http://www.josefiiina.blogg.se

Maja Larsson

31 januari 2012 21:01

hehe jaa men man tänker ju inte på de, men jag brukar bara tänka på att ha en filt att sitta på så brukar man kunna göra det mesta ! :) .. Jag köpte våran pulka på coop, de är en babypulka, funkar perfekt! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Larsson - 12 januari 2015 20:39

Nu har Lova börjat säga mamma , det är så gulligt och jag smälter lite varje gång . Det är dock inte medvetet mamma till mig utan hon säger mamma typ hela tiden :) hon har även sagt pappa några gånger , tur de så pappan blir lite glad också :p hehe ....

Av Maja Larsson - 8 januari 2015 21:46


I söndags tog Lova sina första små steg . Hon står lull nu nästan hela tiden och ställer sig upp utan stöd så vi har bara gått o väntat på detta :) men lite fegare än brorsan som ju vid 9 månader gick helt ! ...

Av Maja Larsson - 3 januari 2015 06:59

Nu kör vi ombytta roller i detta hus . Förut var det alltid Milo som vakna tidigt men nu sover han och pappa så gott och istället sitter jag här med pigga Lova . Halv 7 ville hon gå upp ! Jäääsp ! Men med tända ljus , en filt och kaffe är det ju supe...

Av Maja Larsson - 31 december 2014 21:45

2014 har helt klart varit ett av mina bästa år men det har också varit en del motgångar . 1. Det bästa är ju såklart att lillasyster Lova föddes , äntligen var Milo storebror och vi var 4 i familjen . 2. I samband med Lovas dop sa vi också JA och ...

Av Maja Larsson - 16 december 2014 21:26

De blir inte mycket bloggande denna tid . Det är fullt upp nästan jämt känns det som och när man får en ledig tid prioriteras inte bloggen . Men det händer inte så mycket heller för den delen . Vardagen rullar på i en väldig fart och de senaste helge...

Ovido - Quiz & Flashcards