milovaldemar

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Maja Larsson - 14 januari 2012 16:58

Ja nu börjar de bli lite bättre iaf, idag har jag iaf orkat mig ut på en promenad, slängt i en tvätt och duschat. Mer än jag orkade igår iaf! :) Får hoppas att jag är ännu piggare imorrn.

Milo är så rolig nu, den här åldern är så charmig. Han är så glad jämt, det lyser bus om honom och när han inte får något han vill ha skriker han rakt ut. Ja han har riktiga röstresurser den lilla killen ! :)

De är inte det lättaste att få i honom mat, han är ALDRIG still förrutom när han sover, så ibland när han äter får jag hålla i händerna på han för han viftar med händerna så maten flyger all världens väg, busunge, så skrattar han bara! :) Vad jag är glad att få vara just din mamma!


   

      

Ovido - Quiz & Flashcards