milovaldemar

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Maja Larsson - 28 januari 2012 20:53

Vi har haft en lite piggare kille nu under em/kvällen, lekt och busat precis som vanligt. Skönt, hoppas det vänder nu!

Det är konstigt att inte göra någonting en hel dag, att bara vara hemma hela familjen, laga mat, leka, busa, mysa och umgås - som en hel familj. Det är inte ofta man gör de, de är synd för gud så underbart det är!!


 

 

Av Maja Larsson - 28 januari 2012 12:56

Då var vi här igen.. man ska aldrig säga att vi klarat oss så bra osv, för då kommer de som ett paket på posten. Usch, stackars Milo. Natten har inte varit rolig...igen. Han hostar, snorar och febern vill inte ge sig.. går upp och ner hela tiden. Hoppas att detta bara är något kortvarigt för i veckan blir jag själv igen och då vill jag ha en pigg Milo.

Detta är så trist då vi skulle åkt till Göteborg denna helg på namngivning av kusin My. Det slår aldrig fel, så fort man har något bokat så händer något. Jaja, vi får åka dit en annan helg helt enkelt.


Igår var jag en sväng till Marieberg, skulle hämta ut vårat matchställ som vi ska testa i laget men såklart var inte han som jag pratat med där så de kunde inte hjälpa mig. Men när jag ändå var där så passade jag på att kolla på fotbollsskor, de hade 60% rea på massor av fotbollsskor.. och jag hitta faktiskt ett par på rean :) Inte ofta jag brukar hitta saker på rean.


       

Då jag nästan lever i mina Dr Denim byxor, så ville jag ha ett par svarta byxor till.. Dr denim tappar fort färgen och jag har redan färgat de en gång, så var jag inne på cubus och hitta dessa byxor de kostar endast 199 kr, de är värt ett försök iaf, säkert inte lika sköna som Dr denim men för 200 kr billigare kanske man kan stå ut? :)  Gemma Pant heter dom! :)

Ovido - Quiz & Flashcards