milovaldemar

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Maja Larsson - 19 januari 2012 20:55

Milo har precis somnat och pappan är iväg på träning. Lite egen tid så här på kvällskvisten är aldrig fel.. Åh vad jag vill ha sommar!! Längtar men ändå inte.


Imorrn är en ny dag, hoppas på att vara lite gladare och piggare då.


   

Jag & min fina vän Erika! <3

     

Underbart att få gå i shorts, åh vad härligt !


Av Maja Larsson - 19 januari 2012 13:23

Solningen igår resulterade en röd mamma idag, men de hinner nog gå bort tills på lördag!! För då ska mamman ut på krogen för första gången sen Milo kom till världen! :)


Idag är ingen bra dag, är så less på allt!!! Varför kan jag inte bara vara glad och glädjas åt det jag har, en lite tankeställare jag har grubblat på!



   

De är inte lätt att ta kort på Milo, så fort han får syn på kameran rysar han mot den och ska äta upp den, eller jaa bandet iaf! Tokiga unge, vad jag älskar dig! <3

Ovido - Quiz & Flashcards