milovaldemar

Direktlänk till inlägg 19 januari 2012

Torsdagskväll!

Av Maja Larsson - 19 januari 2012 20:55

Milo har precis somnat och pappan är iväg på träning. Lite egen tid så här på kvällskvisten är aldrig fel.. Åh vad jag vill ha sommar!! Längtar men ändå inte.


Imorrn är en ny dag, hoppas på att vara lite gladare och piggare då.


   

Jag & min fina vän Erika! <3

     

Underbart att få gå i shorts, åh vad härligt !


 
 
Josefina

Josefina

20 januari 2012 08:29

Längtar också till sommaren!!

Men jag har ju glömt att svara dig, förlåt =(
När jag tränar gymar jag och så går jag på spinning, älskar spinning!
Tränar du nåt?

Jag jobbar som redovisningsekonom och håller på med bokföring, bokslut och revision. Vad jobbar du med? Hur länge har du tänkt vara mammaledig?

Kram och ha en fin fredag!

http://www.josefiiina.blogg.se

Maja Larsson

20 januari 2012 08:53

Hehe de är lugnt. Okej, härligt. Japp jag tränar fotboll Och sen går jag på kärringgympa här där jag bor :) jag träna på gym förut. Jaha så du ska alltså snart börja jobba? :) jag jobbar på förskola :) . Jag börjar jobba till sommarn, vet ej riktigt när men tror de blir aug. Detsamma. Kramar

 
Hanna Z

Hanna Z

20 januari 2012 12:01

Det är många som säger att den stolen är stor, men jag tycker inte att den verkar större än andra? Vi har haft den i två bilar, medelstora/små och den passar hur bra som helst! Vi har satt stolen bakom passagerarsätet (inte testat att ha den i mitten) men det är ff gott om plats för personen som sitter framför.

http://hannaz.se

Maja Larsson

20 januari 2012 12:36

Toppen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Larsson - 12 januari 2015 20:39

Nu har Lova börjat säga mamma , det är så gulligt och jag smälter lite varje gång . Det är dock inte medvetet mamma till mig utan hon säger mamma typ hela tiden :) hon har även sagt pappa några gånger , tur de så pappan blir lite glad också :p hehe ....

Av Maja Larsson - 8 januari 2015 21:46


I söndags tog Lova sina första små steg . Hon står lull nu nästan hela tiden och ställer sig upp utan stöd så vi har bara gått o väntat på detta :) men lite fegare än brorsan som ju vid 9 månader gick helt ! ...

Av Maja Larsson - 3 januari 2015 06:59

Nu kör vi ombytta roller i detta hus . Förut var det alltid Milo som vakna tidigt men nu sover han och pappa så gott och istället sitter jag här med pigga Lova . Halv 7 ville hon gå upp ! Jäääsp ! Men med tända ljus , en filt och kaffe är det ju supe...

Av Maja Larsson - 31 december 2014 21:45

2014 har helt klart varit ett av mina bästa år men det har också varit en del motgångar . 1. Det bästa är ju såklart att lillasyster Lova föddes , äntligen var Milo storebror och vi var 4 i familjen . 2. I samband med Lovas dop sa vi också JA och ...

Av Maja Larsson - 16 december 2014 21:26

De blir inte mycket bloggande denna tid . Det är fullt upp nästan jämt känns det som och när man får en ledig tid prioriteras inte bloggen . Men det händer inte så mycket heller för den delen . Vardagen rullar på i en väldig fart och de senaste helge...

Ovido - Quiz & Flashcards