milovaldemar

Alla inlägg under augusti 2011

Av Maja Larsson - 3 augusti 2011 16:23

    

   

Åh vad jag älskar er. Ni betyder allt för mig, ni är mitt liv. Älskade ni, vad skulle jag göra utan er, Ni är världens finaste!



Av Maja Larsson - 3 augusti 2011 09:12

Igår var vi som sagt i Tiveden, de blev vit sand istället för undern. De är verkligen barnvänliga sjöar då de är väldigt långgrunt. Vi var där förra året också och då var de hur fint väder som helst när vi åkte dit men när vi kom fram blev de ett stort moln som höll i sig under hela tiden vi var där, och de var precis samma igår!! Typiskt, vi fick se solen ca 1 timma igår. Så nästa år blir de Undern istället.

När vi kom hem var de bara att slänga i sig mat o sedan gå till Emilie. Vi skulle fixa lille Alfons present innan dom kom till Emilie.

Alfons var så liten, så liten har aldrig Milo varit. Milo såg jätte stor ut i jämföreslse med han :) .. Vi tog lite kort på dom alla tre, så söta o tänk vad mkt som händer på 7 månader.

Alfons 2 veckor, Milo 2,5 månad o Cleo 7 månader!


 

             

Av Maja Larsson - 1 augusti 2011 19:22

Nu var de ett tag sen jag skrev, de blev inget värmland denna helg, de blev istället flyttat till 12 augusti, så vi avslutar Bennys semester där! :)

Eftersom att de var planerat att åka dit så hade vi inga planer för helgen, skönt, så i fredags var vi förbi hos familjen Delvenius en sväng, lördagen spenderade vi med min familj, först utflykt till Nora sen bad o grill här hemma! :)

Igår blev de blåbärsplockning o bad i hulten med Milo, mormor, Anki, Emelie&Ebba och på kvällen grill hos fam. Delvenius mfl.

Idag har vi legat vid polen hela dagen, underbart! Milo har legat o myst i skuggan o varit helnöjd. Nu är vi precis hemkomna från en snabb visit på marieberg, köpte bla klänning till dopet.  

Imorrn blir de Undern i Tiveden med mormor, moster Hanna&farmor :)



Tre små apor!        

Puss på dig lillebror!

        Två stolta mormödrar.

Skönt att doppa fötterna!  

  Cleo&Milo  

Myser med pappa!


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards