milovaldemar

Direktlänk till inlägg 8 januari 2012

TANKAR!

Av Maja Larsson - 8 januari 2012 19:33

Jag har kommit in i en riktig tänkar period, jag tänker hela tiden.. På allt möjligt, vad andra tycker, gör osv. Jag har börjat insett att jag tänker alldeles för mycket! Jag måste sluta bry mig om vad alla andra tycker och tänker, istället ska jag ägna tankarna åt mig själv och de jag bryr mig om!

Tänk att alltid behöva känna sig otillräcklig, eller ogillad!!!

Har haft en riktig piss dag (i mina tankar) så nu går jag o lägger mig i soffan o ser en rolig film!

 


 
 
Josefina

Josefina

8 januari 2012 20:50

Ja men då är det ju helt säkert tanden som spökat! Jag önskar faktiskt att det kommer en tand snart så att man får en förklaring på´t! Men det här med maten har ju Wilton krånglat med i 3 månader nu så det känns inte som att det beror på det här tyvärr =(

http://www.josefiiina.blogg.se

 
Josefina

Josefina

8 januari 2012 21:12

Japp, bakade allt själv =) Hihi, ja det blev en del!
Mådde illa resten av kvällen igår efter allt socker!
Blev även massor över så här har det fikats idag med så nu mår jag illa igen =)

http://www.josefiiina.blogg.se

Maja Larsson

9 januari 2012 10:49

Ojdå, vad duktig du är! :) De kan jag tänka mig :) hehe

 
Linda

Linda

8 januari 2012 22:00

Jag är likadan Maja, tänker som tusan. Men det är ett av mina nyårslöften. Att bara "go with it" :) ingen tjänar på att älta massa saker. Även om det är svårt att inte göra det.. Tänk på att du är en jäkligt underbar människa och har massa människor runt om dig som älskar dig :) du är inte ogillad av någon! <3

http://linday.devote.se

Maja Larsson

9 januari 2012 10:49

Jo de är sant, bara att skaka av sig det! Åh tack vännen, detsamma. Ibland känns de bara så.. tyvärr! Ha det. Kramar!

 
Ingen bild

emilie

9 januari 2012 17:32

Ursch för att gå och tänka massa, samma här hemma kan bli galen på mig själv för att jag ältar och tänker alldeles för mycket. Känner mig nästan jämt otillr'cklig eller får dåligt samvete för allt. Men som du skriver ägna tankarna till dig själv och de du bryr dig om. <3

 
Ingen bild

Maja Neander

14 januari 2012 21:52

Klok du var som valde att kolla en rolig film istället för att grubbla vidare!!! Det är ju omöjligt att pleasa alla, så det absolut bästa man kan göra är precis det du gjorde: Att se till att man själv mår så bra som möjligt genom att göra saker man gillar och umgås med människor man gillar:) Du är SUPERBRA, kom ihåg det!!!!!!!!! Stor kram från gudmor Maja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Larsson - 12 januari 2015 20:39

Nu har Lova börjat säga mamma , det är så gulligt och jag smälter lite varje gång . Det är dock inte medvetet mamma till mig utan hon säger mamma typ hela tiden :) hon har även sagt pappa några gånger , tur de så pappan blir lite glad också :p hehe ....

Av Maja Larsson - 8 januari 2015 21:46


I söndags tog Lova sina första små steg . Hon står lull nu nästan hela tiden och ställer sig upp utan stöd så vi har bara gått o väntat på detta :) men lite fegare än brorsan som ju vid 9 månader gick helt ! ...

Av Maja Larsson - 3 januari 2015 06:59

Nu kör vi ombytta roller i detta hus . Förut var det alltid Milo som vakna tidigt men nu sover han och pappa så gott och istället sitter jag här med pigga Lova . Halv 7 ville hon gå upp ! Jäääsp ! Men med tända ljus , en filt och kaffe är det ju supe...

Av Maja Larsson - 31 december 2014 21:45

2014 har helt klart varit ett av mina bästa år men det har också varit en del motgångar . 1. Det bästa är ju såklart att lillasyster Lova föddes , äntligen var Milo storebror och vi var 4 i familjen . 2. I samband med Lovas dop sa vi också JA och ...

Av Maja Larsson - 16 december 2014 21:26

De blir inte mycket bloggande denna tid . Det är fullt upp nästan jämt känns det som och när man får en ledig tid prioriteras inte bloggen . Men det händer inte så mycket heller för den delen . Vardagen rullar på i en väldig fart och de senaste helge...

Ovido - Quiz & Flashcards