milovaldemar

Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

8 månader VS nyfödd

Av Maja Larsson - 31 januari 2012 21:02

Idag är det sjukstuga i detta hem igen. Blir så trött, kan det aldrig försvinna. Nu är det min tur igen, Milo är fortfarande hostig o snorig men han är iaf pigg.

Provade Milos converse förut och insåg att han absolut inte kommer kunna ha dom i vår/sommar, typiskt. De sitter nämligen väldigt tajt redan nu, hehe han har verkligen knubbiga fötter våran lilla kille. Jaja får hoppas att nästa barn kan ha dom. Har ju ett par större converse sen som han kommer få inviga någon gång, men de blir nog inte fören till nästa vår/sommar. (tror jag)

I brist på annat här hemma så tog jag upp Milos första heldress, var bara tvungen att fota den och den han kan ha nu, tänk att han varit så liten för ca 8 månader sen.


   

     

 
 
Ingen bild

Lovisa

1 februari 2012 11:43

Krya på er!! Samma för oss bara får runt och runt!

Maja Larsson

1 februari 2012 12:39

Ja fy, de är inte kul. Jag klättrar på väggarna samtidigt som jag är helt slut! Usch, hoppas vi ses snart. Kram

 
Ingen bild

Maja Neander

2 februari 2012 22:37

Åhhh, vad gulliga Converseskorna är :) Och Pumorna också... Kul att se en bild från vår promenad som startsida, den är verkligen jättefin!!! Allt gott till er alla o hoppas du kryar på dig snabbt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Larsson - 12 januari 2015 20:39

Nu har Lova börjat säga mamma , det är så gulligt och jag smälter lite varje gång . Det är dock inte medvetet mamma till mig utan hon säger mamma typ hela tiden :) hon har även sagt pappa några gånger , tur de så pappan blir lite glad också :p hehe ....

Av Maja Larsson - 8 januari 2015 21:46


I söndags tog Lova sina första små steg . Hon står lull nu nästan hela tiden och ställer sig upp utan stöd så vi har bara gått o väntat på detta :) men lite fegare än brorsan som ju vid 9 månader gick helt ! ...

Av Maja Larsson - 3 januari 2015 06:59

Nu kör vi ombytta roller i detta hus . Förut var det alltid Milo som vakna tidigt men nu sover han och pappa så gott och istället sitter jag här med pigga Lova . Halv 7 ville hon gå upp ! Jäääsp ! Men med tända ljus , en filt och kaffe är det ju supe...

Av Maja Larsson - 31 december 2014 21:45

2014 har helt klart varit ett av mina bästa år men det har också varit en del motgångar . 1. Det bästa är ju såklart att lillasyster Lova föddes , äntligen var Milo storebror och vi var 4 i familjen . 2. I samband med Lovas dop sa vi också JA och ...

Av Maja Larsson - 16 december 2014 21:26

De blir inte mycket bloggande denna tid . Det är fullt upp nästan jämt känns det som och när man får en ledig tid prioriteras inte bloggen . Men det händer inte så mycket heller för den delen . Vardagen rullar på i en väldig fart och de senaste helge...


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards