milovaldemar

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Maja Larsson - 1 november 2011 20:33

Idag kom mormor förbi med den söta tomtedressen från Ellos! Man kan inte annat än att smälta när man ser en sån här liten goding, Åh vad vi älskar dig, vårat lilla charmtroll!

Har gjort en beställning från ellos nu ikväll, dom har 40% på en vara+30% på resten av ordern, riktigt bra. Blir spännande och se vad B säger när det kommer. Men det var endast sånt vi behövde! :) Nu sover lillfisen o pappan är iväg på fotbollsträning. Funderar på att gå upp o lägga mig så jag är fräsh till imorrn då det är babysång o sedan mammalunch! Sov gott.


 

 

   

Hjälper till att slå in julklapparna! :) Åh vad vi längtar till jul nu.

 


Fint från polarn, något Milo önskar sig i julklapp tror jag ;)

     

Av Maja Larsson - 1 november 2011 13:45

Det är verkligen full rulle på Milo, han är inte still en sekund och när mamma tar fram kameran blir det ännu roligare! :)


           

Av Maja Larsson - 1 november 2011 09:16

Tänk att det redan är november, jag brukar säga det o säger det igen.. Vart tar tiden vägen?! Kan vi inte bara stanna tiden, snart är det väl juni o det är dags att börja jobba! Puh. Men man får försöka att leva i nuet o njuta av varenda liten sekund. På fredag blir jag 23 år, det känns också lite knasigt, 23 år!! Känner mig som 20 fortfarande :) hehe

Just nu ligger lilleman o sover, vi ska snart bege oss mot Zumban. Sen vet jag inte riktigt vad dagen har att erbjuda, det visar sig!

Igår hade vi en heldag med mormor, riktigt mysigt hade vi o vilken underbar höstdag vi hade! :)


Vi har så sjukt mycket löv, så igår passade vi på att kratta 1/3 av trädgården. Vi har en STOR trädgård! :)

Min fina kille !

 

Här har ni ulloverollen, stavas det så?!

Lägg märke till äpplet som jag lyckades fota i luften! :)

 



Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards