milovaldemar

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Maja Larsson - 18 november 2011 21:27

Milo o jag diskuterade julklappar förut, jag o pappan har ju nästan köpt färdigt alla Milos julklappar så nu ville Milo att vi skulle skriva brev till tomten eftersom han önskar sig så mycket mer :)


           


(Nu känner jag mig så där töntig igen :) )

Av Maja Larsson - 18 november 2011 20:29

Då börjar denna vecka också lida mot sitt slut, såklart så är ju helgen kvar men den njuter vi av till max! Denna dag har vi varit på öppna, träffat gudmor Erika, umgåtts med mormor&morfar. Pappan är iväg på öl&whisky mässan så jag o Milo har haft myskväll ikväll. Just nu ligger han o sover här i soffan bredvid mig. Vill inte gå upp med honom när jag är själv hemma, blir så tomt här nere då. Vito sov kvar hos mormor&morfar. Milo har varit lite halvkrasslig nu på kvällen, lite geggig i ögonen och snorig (hoppas verkligen inte att han fått ögonfluss nu), det går ju tydligen bland barnen nu!

Just de, Milo har börjat leka tittut, han drar över filten över ögonen o så säger man " Vart är Milo" Så kommer han fram, så gulligt! :) hehe Älskade barn, du är för bra för att vara sann!


Jag är med o tävlar hoshttp://mynameisjossan.myshowroom.se/. Ekologiska kläder online, Mykiddo! :)


Mamman idag.

 

Idag stod lilleman vid spisluckan för första gången, de är ju bara för sött!

 

Såg ett likadant kort på moster/lillasyster när hon var liten o stod så här :)

(lite röd om nosen såg jag nu)

 


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards