milovaldemar

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Maja Larsson - 11 november 2011 16:30

11.11.11 är det idag. Men de händer inte så mkt för de här hemma! :) Trodde att Benny skulle fria idag men han har inte gjort de än så länge! :) Jag o Milo har inte gjort något idag, knappt varit utanför dörren, skönt! Just nu sitter jag o lyssnar på Kalle Sellander på p4 örebro (våran tränare), har aldrig hört honom förut, han pratar varje fredag på p4. Känner mig som en gammal pensionär! :) Milo ligger o sover o Benny kollar på SOA (Sons of Anarchy) en riktigt bra serie som vi börjat kolla på. Den rekomenderar jag starkt!

Imorrn är det dop för Alfons och på söndag är det ju fars dag, får se om Milo köpt något till världens bästa pappa, det visar sig :)


Ha en underbar fredag.


Passade på att fota lite i Milos rum!


Tittskåp som moster Hanna gjort!

 

Flaggor gjort av mig&mamma

 

Gitarr från moster Hanna!

 

En liten titt i Milos garderob.

 

Bok&Skohylla, jag har skofetish, heter det så? :) haha

Milo har redan två par converse, ett par Nike, puma, man.utd fotbollsskor mm.

 

   


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards