milovaldemar

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Maja Larsson - 3 november 2011 19:48

Söta lilla du, hur kan man vara så söt som dig?!

 

  

         

Av Maja Larsson - 3 november 2011 16:14

Ni kommer väl ihåg att jag berättade om svampen som vi plockade i lördags, att vi ev fick i oss den giftiga svampen "toppig gift spindling". Varken jag eller Benny har kännt av något men sen igår så hade Benny alla symtomen man ska ha, så vi tyckte de var bäst att åka in, det tyckte även de på sjukhuset. 4 timmar på akuten för b, han ska tillbaka på onsdag o ta mer prover. Men de såg bra ut igår iaf.. Tur att de tar en på allvar! Så de blev ingen fotboll för mig igår, var ju tvungen att ta hand om lilleman. Mamma kom ner o höll mig sällskap. Usch vad man oroar sig, sen milo kom till oss har jag en ständig oro att de ska hända honom eller oss något. Idag har vi varit o badat o sedan premiär handlat på snabb gross. Nu är de mys i soffan resten av kvällen för imorgon är det någon i detta hushåll som fyller så då måste man ju vara pigg :)


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards