milovaldemar

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Maja Larsson - 4 november 2011 20:28

   Då börjar denna födelsedag lida mot sitt slut. De är inte som när man är liten när man har kalas hela dagen o käkar tårta typ hela dagen o det kommer folk stup i kvarten. Denna dag har jag tillbringat med dom jag älskar mest, som bryr sig mer om mig än något annat, och som är här för min skull! Ja, denna dag har fått mig att verkligen tänka till. Vilka som faktiskt betyder något, mycket tankar o funderingar så här på kvällskvisten.

Milo ligger o snarkar här bredvid mig, jag ligger o kollar på Idol, pappan sitter där nere o kollar på någon serie. Vad jag älskar min lilla familj, jag skulle aldrig byta bort något mot detta. Att vara en familj måste vara det bästa som finns!


En glad kvällskille som precis ätit gröt.

  

Shopping till Milo idag:

Tröja&Heldress från Lindex.

Scarf från polarn&pyret.

Till mig själv blev det en mascara&två nagellack, och ännu ett fotoalbum, har så sjukt mycket kort på Milo och vill verkligen göra fint till honom!

  


Imorrn firar jag&Benny 2 år, det firar vi med fotboll på o`learys! :) Vad romantiska vi är. Hehe

 

På Rhodos förra året i september!

På Harrys för ca 2 år sen, vad mycket som hänt sen dess!

 

Av Maja Larsson - 4 november 2011 10:26

Idag blir jag 23 år. Dagen började med sovmorron o paket på sängen av mina prinsar. Snart ska vi bege oss mot stan o lämna in min telefon som är knasig o sedan upp på stan för lite ärenden!

Senare i em blir det kalas med smörgåstårta. En helt lagom födelsedag!

Hoppas ni också får en underbar fredag.


Jag är så inne på rött just nu! :)

 


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards