milovaldemar

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Maja Larsson - 25 november 2011 17:40


 

Så här håller Milo på näst intill hela dagarna, reser sig, står upp o sätter sig. De är hans bästa sysselsättning nu. Man märker att han precis lärt sig de, för då älskar han att hålla på! :)

Våran duktiga kille, vad vi är stolta över dig! <3

Av Maja Larsson - 25 november 2011 11:49

Vi är precis hemkomna från jobbet, vi har varit på avdelningen Månen och hälsat på, sen tog vi även en sväng förbi köket o hälsade på Minna o Mia! :) Just nu ligger lilleman o sover och jag har plockat fram alla ljusstakar o stjärnor som vi ska ha framme, frågan är bara hur vi ska ha det! :)

Igår köpte jag nya byxor på rut mfl, underbara byxor. Nästan exakt som dr denim fast nu köpte jag ruts märke, 299kr gick dom på, precis lika sköna som dr denim! Rekommenderas starkt.  Sen fick Milo en vinterjacka av moster, ska visa er senare, och lite annat smått och gott! Inga julklappar dock så nu får Benny så snällt följa med o handla! :)

Helgens trevligheter består av date med Tilda&My imorrn fm, julmarknad o mys! Match på kvällen. På söndag 11 kaffe hos mormor&morfar med Jeppe mfl, sedan adventsfika hos B mormor och slutligen fotbollsträning. Benny hoppas kunna renovera hela helgen, hoppas hoppas!


 

Dessa byxor är de, dålig bild kanske!

 

Våran tuffing på väg till m-berg igår!

 

Våran snorpelle igår kväll!

 


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards