milovaldemar

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Maja Larsson - 24 november 2011 11:01

Här kommer en dagens som inte blir allt för ofta, när jag läser andra bloggar gillar jag när man lägger ut bild på sig själv emellanåt! Så man verkligen ser att de är någon där :)


 


Fast tycker det är riktigt svårt att få en "bra" bild på sig själv!

Av Maja Larsson - 24 november 2011 10:17

Idag är Milo mycket piggare, har inte haft feber sen igår eftermiddag. Vet inte vad de var för konstigt, kanske är tänderna som spökar, som vi har väntat på så länge o trott att dom skulle kommit flera gånger innan! :)

Just nu ligger han o sover sin fm nap o jag håller på o fixar iordning mig för idag ska vi äntligen till marieberg, skulle dit i måndags men hade ingen lust att åka själv o igår skulle vi ju dit med Lollo&Olle men då blev de heller inget så idag ska jag träffa mormor&moster där. Börjar få lite småpanik för "alla" julklappar, har egentligen inte så många men dom jag har har jag ingen aning om vad jag ska köpa :) Vi ska ha julklappsbyte iår (precis som de sista åren), så vi har dragit lott o så får man en person man ska köpa till, vi har så i både min o Bennys familj. Skönt att slippa köpa till alla iaf ! :)

I helgen ska vi äntligen börja med renoveringen, de har stått still nu denna vecka o jag tycker verkligen inte om att bo under renovering :) Så de ska verkligen bli skönt när de är klart så man kan börja julpynta lite också. Är egentligen inte så mycket för de där med julpynt men nu när jag har barn har jag fått ett helt annat tänk, de är ju faktiskt riktigt mysigt med julen ! :)

Idag fyller kusin Nikki 2 år, grattis till henne.


Igår var mormor förbi en sväng, o titta så gulligt dom sitter på trappen. Åh, älskade barn vad jag älskar dig. Finns inte ord som beskriver min kärlek till dig!

Och till dig min älskade "fästman", vet att du läser här. Älskar dig massor! <3

 

   




Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards