milovaldemar

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Maja Larsson - 21 november 2011 15:58

Fick en så söt skinnjacka av Zandra för ett tag sen , men de är ju lite fel årstid för de just nu men idag när vi skulle iväg o handla tänkte jag att den kan han ju faktiskt ha när han ändå ligger under filten! :) .. Så tuff han blev och de är nästan så han förstår de själv, för gud så mallig han blev när han fick den på sig!

Nu renoveras det för fullt här hemma, IGEN!! Mannen har nog blivit galen. hehe Men fint kommer de bli. Kommer såklart visa er senare men inte än på några dagar.

Imorrn står zumba och fika hos Emma på schemat.


   


Den andra får ni se en annan dag :)

Av Maja Larsson - 21 november 2011 10:49

Igår gjorde jag äntligen klart min tatuering, eller klart o klart, jag fyllde i den med färg och den blev väldigt mycket bättre. Sen gjorde jag en liten till som jag länge velat ha. Men den får ni se en annan dag :)

Om en liten stund när lillplutten vaknar ska vi åka till m-berg o handla mat o lite annat skit. Imorse vet jag inte vad som hände med Milo, han vakna som vanligt kl 6, pigg o glad o är på väldigt mycket lekhumör, mamman som inte alls är på lekhumör o vill sova försöker göra allt för att han ska somna om (det brukar aldrig funka och efter ca 1h brukar vi gå upp) men idag funka de, han somna om! Skönt, vi låg i sängen ända till kl 9 :) De kan man kalla måndagsmys.


Ha en underbar måndag.


Milo gör nästan alltid något med munnen när man tar fram kameran. Lyckas alltid fånga de också :)




Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards