milovaldemar

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Maja Larsson - 28 november 2011 09:47

Helgen har som vanligt gått alldeles för fort. Matchen i lördags gick över förväntan, vi förlorade med 4-1 men vi hade inte räknat med vinst, o detta kändes faktiskt som en vinst :) Igår fick vi ställa in alla roligheter då lillplutten hostar o är snorig så vi ville inte chansa. Så de blev en mysdag inne hela dagen, o sedan träning för min del. Är faktiskt rätt trött i kroppen idag, brukar inte bli så stel men fick några hårda smällar på matchen så de är väl dom jag känner av idag. Har börjat storstädat köket nu på morgonen, jag får panik när jag ser att de är skitigt i kök o sovrum, vill inte att Milo ska få växa upp i ett skitigt hus. Alltså jag hatar att ha det stökigt så de är inte ofta vi har grejer som ligger framme o så, men att damma o sådär är jag inte så bra på och jag gör de gärna inte. Så de ska väl jag hålla på med idag hade jag tänkt :) Just nu sover lilleman, han har börjat sova bättre på förmiddagen, förut kunde han ju sova ca 1h men nu sover han ca 1,5-2h, så man hinner greja lite då faktiskt! Nätterna flyter på som vanligt, somnar mellan 7 o 8, vaknar ca 11 o vill ha mat o sedan ca 4-5. Man märker att han kommer in mer o mer i sina rutiner o de är riktigt skönt för man vet nästan precis när det är dags för mat o sov osv.

Kan fortfarande inte förstå att han redna är ett halvår. Vart har den här första tiden tagit vägen. Känner att jag behöver ta tillvara mer på dagarna o inte bara längta till helgerna. Snart är det ju faktiskt dags att börja jobba så nu ska jag njuta till max.

Ojdå, blev ett långt inlägg! Ikväll ska jag ev på ljusparty.


   

Byxorna som han har på sig har moster Hanna sytt :) .. Nu ska hon börja med de också, spännande! :)




Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards