milovaldemar

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Maja Larsson - 14 november 2011 11:27

Vi har haft en fullspäckad helg med massa trevligheter, dop i lördags, myskväll med några av tjejerna här, farsdag firande & träning igår. Idag gav Milo mamman sovmorron till kl 9, eller sovmorron o sovmorron vi låg kvar i sängen till 9, han har sovit lite oroligt i natt så jag känner mig helt färdig idag. Idag har vi inget planerat, skönt. Skulle egentligen in på info om bilsäkerhet på BVC men jag tror faktiskt vi skippar den. Tror att vi ska gå ner en sväng till jobbet o hälsa på. Vi får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda. Milo har precis vaknat från sin första nap o nu sitter han o leker på golvet. Han är så otroligt duktig på att leka själv o roa sig själv. Bara man befinner sig i samma rum så går de hur bra som helst.

Justde, har ju helt glömt bort att berätta att Milo tog sina första krypsteg igår hos mormor&morfar. Alla blev helt till sig :) hehe. Han har ju varit på G ett bra tag nu men aldrig tagit sig framåt. Snart så kan man väl inte kolla bort en sekund, barnsäkra kanske vi också borde göra, men vad ska man egentligen göra? Grind till trappen är ju självklart, men vad mer?!


           


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards