milovaldemar

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Maja Larsson - 3 december 2011 16:12

Matchen gick inte någe vidare, tyvärr! Tycker vi iof kämpa på rätt bra i andra halvlek. De blev förlust med 4-1, jag gjorde målet och blev matchens lirare så de kändes ju bra iaf! :)

Fortfarande tatueringsstudio här hemma, Hanna har gjort klart sin, Benny har gjort en till, och nu sitter Micke där.

Ikväll var det tänkt att vi skulle till laxå, till farmor mfl. men vi tror att vi hoppar de eftersom de har snöat lite nu o inte riktigt vet hur vädret blir. Dumt att chansa, kanske blir snöstorm framåt kvällen :) Så vi ska ev till mormor&morfar med moster Hanna&micke o mysa, äta god mat o kolla på Så mycket bättre, ikväll är det Lalehs tur o hon är ju riktigt bra :)


Förra helgen, våra två sötnosar! <3 Är dom inte lite lika?!

Milo 6 månader & My 10 veckor gammal.

 

Av Maja Larsson - 3 december 2011 12:11

Internet funkar fortfarande inte, typiskt. Någon gång nästa vecka ska vi få hjälp med de! Just nu tatuerar lillsyrran sig, kommer bli super fint. Snart är det dags för match, hoppas verkligen vi vinner denna.

Kul att några kommenterade förra inlägget :)

Igår träffade vi ett par gamla klasskompisar, riktigt kul att ses och man har så mycket att prata om :)

Tänk att det redan är December, de är ju helt sjukt. Imorse när vi gick morgonpromenaden kändes det lite som decemberväder, snön kan vänta lite tycker jag :) Bara det är vitt till julafton så är jag nöjd.

Hoppas ni alla mår fint! Hörs mer en annan dag.


   


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards