milovaldemar

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Maja Larsson - 15 december 2011 15:40

Idag säger vi Grattis till världens bästa gudmor och vän! Hoppas din dag varit kanon, på lördag kommer vi och firar dig! :)

Vi är precis hemkomna från Lollo&Olle, vi har varit där o myst nu på em. Men Milo har inte varit sitt rätta jag, så fort Olle gjort minsta ljud ifrån sig bröt han ihop i gråt. Det var helt enkelt inte hans dag idag.. men lika trevligt att ses för de! :)

Innan besöket hos de var vi iväg och storhandla och sen vidare till BVC, tur att pappan var ledig så han kunde hjälpa till. Våran stora kille väger nu 9200g och är 71cm lång, dock inte växt så mycket sista månaden. På bvc passade vi på att testa en gåvagn, (Milo ska få en i julklapp av moster, men säg inget till honom) och mycket riktigt så kunde han gå, vi fick såklart hålla emot o så men snart så klarar han de där galant med! :)

Nu äger vi varsina iphone 4S, vi kunde inte hålla oss längre! :) tihih

Nu är det nog tyvärr min tur att bli sjuk, igår kväll börja de, förskyld, hängig o var jätte yr. Idag är jag bara allmänt trött och täppt, hoppas de inte blir något långvarigt bara!


 



Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards