milovaldemar

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Maja Larsson - 5 december 2011 18:55

Då går vi in i ännu en ny vecka, förstår inte själv vart tiden tar vägen. Men har verkligen börjat ta tillvara på dagarna nu. Jag o Milo njuter av dagarna till max! De står still här hemma med renoveringen, har ännu inte fått alla grejer så förhoppningsvis blir det klart i helgen.

De blev inget Göteborg för oss, tyvärr. Men snart hoppas vi!

Imorrn står lussebak på schemat. Mums. Har inte ätit en ända lussebulle än.. vad har hänt?! :)

Milo har börjat sova längre stunder på dagarna nu, han har dragit ner till 2 ggr per dag istället för 3. På fm kan han sova upp till 2 timmar. Detta här hänt några gånger nu så vi håller tummarna att han fortsätter med de, för när han sen är vaken då är han riktigt pigg o glad och då är de full rulle ! :)


Våra vänner Emilie&Cleo som vi velat träffa ännu mer än vad vi gjort under våra mammaledigheter, men tyvärr så har vi knappt sett varann. När vi båda var gravida så tyckte vi att de skulle bli så kul att vara hemma tillsammans, vi skulle ses nästan varje dag o dricka kaffe o mysa. Men så blev de tyvärr inte.. Varför jag skriver detta är för att Emilie nu ska börja jobba, och idag prata vi om de och jag tycker verkligen de ska bli så tråkigt att hon ska börja jobba. Men man får försöka ses ändå ! :) Är iaf jätte glad för att du fick jobbet vännen.


Lilleman ställer sig upp mot soffan!

         

Härligt väder på fm, men precis när vi kommit ut försvann solen. Spännande att krypa i gräset.

 

Våra fina vänner ! <3


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards