milovaldemar

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Maja Larsson - 9 december 2011 18:16

Idag lärde sig Milo att klättra upp för trappan, då var de bara att köpa grind här nere också då! Lilla busunge :)

Nu ska jag ta mig en dusch efter denna blöta promenad, varför detta väder? Igår var det kallt o mysigt så ska det va, inte slask o plusgrader. Ikväll är det Idolfinalen, har tvingat min "man" att kolla med mig, hehe

Ha en mysig fredagskväll allesammans.


Bjuder på en bild till (kunde inte hålla mig) hehe

Av Maja Larsson - 9 december 2011 14:35

Lägger bara ut några här, ni som känner oss får faktiskt komma hit o kolla! :) Tycker det är dåligt med besök just nu.

 

     



Av Maja Larsson - 9 december 2011 11:29

Igår var jag som sagt hos Matilda, hon hade gjort det super mysigt, massa gott, trevligt sällskap och mycket skratt -kan det bli bättre? ! :)

Nu på fm har jag o Milo varit iväg till Mia o fikat, hon har det så fint hemma och jag blir lika sugen varje gång att ändra om här hemma. Fattar inte vart hon hittar allt fint och vart hon får alla idèer ifrån ! :)

Idag gav Milo mig sovmorron till 7.50, härligt. Han kanske också kände att det var fredag, de tackar vi för! :)

Igår fick jag äntligen hem collage korten så nu väntar jag bara på att ramarna ska komma sen ska de upp på väggen! Ska försöka ta kort på korten så ska ni få se hur fina de är.

Ha en underbar fredag.


Mamman igår.

         

De där med läppen har han kommit på nu så sista tiden, han gör de nästan jämt. Så gulligt ! :)


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards