milovaldemar

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Maja Larsson - 8 december 2011 13:29

Idag har jag inget vettigt att blogga om, eller de beror väl på hur man ser det ! :) hehe

Känner mig så trött, den sista tiden har jag knappt kunnat hålla ögonen öppna efter 10, och likaså på morgonen vid 6, puh. Men har man en morgonpigg son så är det bara att gå upp. Iof brukar vi inte gå upp kl 6, vi ligger ju länge o myser i sängen, kollar på barnprogram o ibland somnar han faktiskt om en timma, skönt!

Idag är det riktigt kallt ute, Milo sover fortfarande ute första napen eftersom vi tar morgonpromenaden med Vito då, men hur kallt får det egentligen vara för att låta barn sova utomhus?

Förut när han sov middag så låg han alltid i vagnen inomhus men nu har vi börjat med att han ligger i sin säng och de går riktigt bra, han somnar nästan av sig själv ibland ! Mkt prat om sovning idag.

Ikväll ska mamman iväg på glöggmys hos Matilda med några av tjejerna, mys! Längesen vi sågs nu, de är ju lite trist!

Nu har äntligen bilderna från collage kommit, måste in till stan o hämta dom bara. Spännande ! :)


 

Mitt lilla charmtroll.


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards