milovaldemar

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Maja Larsson - 28 december 2011 09:59

Vi har haft jobbiga nätter nu ett tag, han somnar bra på kvällen men sen vaknar han vid 12, vill ha mat, vaknar sedan vid 4 för att äta igen och kl 6 är han pigg och glad för att gå upp! Som tur är har ju pappan varit hemma nu och vi har turats om, kört varannan dag sovmorron osv. Men nästa vecka ska pappan ligga ute på jobb så då är jag ensam hemma så då blir det nog lite tuffare. Klart att man klarar de, alla ensamstående föräldrar klarar det! Man får helt enkelt passa på att vila när han sover på dagarna. Mamma kommer såklart hit o hjälper mig så jag kan åka iväg o träna o så.

Idag ska jag äntligen träna, har ju inte tränat på 2 veckor nu, först sjuk och sedan jul o så, har faktiskt lite abstinens, är ju van att träna minst 2 ggr i veckan, ska bli skönt iaf! :)

Men nu åter till sovningen, igår åt Milo kvällsmat med oss vid 7 sedan somna han vid halv 9 och sov till 03.45 Trodde jag såg fel på klockan när jag kollade, sen åt han lite och sov vidare till 6.20 Bra jobbat Milo! :) Känner mig faktiskt utvilad idag, de var iof min sovmorron också. Han har ju sovit så här bra förut men han har väl kommit in i en ful ovana kanske. Får hoppas att de vänder snart.

Dessa tänder som vi väntar på verkar inte ploppa upp, när har dom tänkt att komma egentligen?!

Milo har även börjat äta mycket mat som vi äter nu, riktigt skönt att han kan de nu (egentligen 8 mån) Men de var okej sa BVC. Han har testat pappas köttfärssås och mammas fisk, mumms! :)


Mysmorgon på julafton!

 

Milo väntar på att få öppna julklapparna! :) (suddig bild)

 

Det lyser bus om honom!

 

Glada Mysan! :)

 

Juldagen, försöker öppna paket!

   



Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards