milovaldemar

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Maja Larsson - 22 december 2011 20:43

Jaa ni läser helt rätt, Milo har blivit en riktig tiggare. Så fort någon av mig o Benny äter (när inte han äter, vi äter ju såklart nästan alltid tillsammans) Så kommer han direkt till bordet och ska smaka, sen gör han ifrån sig ett ljud som mmm när han får smaka! :) Gullunge.

Han kanske har lärt sig från sin "storebror" Vito, som ALLTID ligger o tigger vid bordet! hehe

 


Idag har vi varit till kusinerna och faster o hälsat på, mysigt att äntligen komma dit. De bor en bit bort så de blir inte så ofta vi åker dit. De kommer oftare hit faktiskt. Har en man i huset som är väldigt hemmakär och som gärna inte åker ut när det är dåligt väglag.


 

Den fina mössan Milo har på sig fick han igår av sin vän Cleo i förtidig julklapp, så fin!


 

Imorrn står handlning på Ica maxi på schemat för mig o Milo, Benny ska åka iväg o jobba en sväng på fm. Sen blir det storstädning, gröt och uppesittarkväll med mina kära!

 

Igår hemma hos Anna, julklappsbyte med mina kära vänninor!


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards