milovaldemar

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Maja Larsson - 7 december 2011 21:31

Har precis käkat lite kvällsmat efter en skön men jobbig fotbollsträning. Mannen sitter bredvid o svär över man.utd som spelar o ligger under.. Ja ni vet ju hur killar är!

Milo är så söt när han vaknar på morgonen, klockan är ca 6 när han vill ta morgon o då står han i sängen o väntar på att sin mamma ska plocka upp honom. Ni vet så där gulligt som man har längtat efter att dom ska stå, precis så står han nu! Jag smälter varje gång han står så, och fort går de när han ställer sig! :)

Jag känner att jag inte riktigt hinner med nu, han vill så mycket och han har verkligen tagit ett jätte kliv i sin utveckling. Bara att han kryper är ju en riktig frihet för honom, när jag går från v-rummet till köket så kryper han glatt efter o så håller de på här om dagarna! :)

Våran stora, lilla kille om ca en vecka blir du 7 månader. Jag har fortfarande svårt att förstå att du passerat 6 månader.


 

Fick en förfrågan från Libero om jag ville vara med i en tävling o vinna blöjor för ca 1 månad. Så vi gick med, jag o några från mammalunchen, själva grejen är att man ska testa up&go blöjorna nr 4, jag är riktigt nöjd faktiskt. Många tror nog att dessa blöjor är till för lite äldre barn (typ när de lär sig gå) men de är perfekta även nu! :) Dock lite små storlekar så gå upp en storlek än de ni brukar ha! :) (Kvällstips, och just nu har dom rabatt på Willys 50 kr vid köp av två paket, kupong i Willys reklamblad) :)

 

Våra två sötnosar, Cleo&Milo!

Av Maja Larsson - 7 december 2011 17:09

Man börjar få lite julkänslor nu iaf, lite härligt är det iaf att snön kommit! :) Vi premiäråkte pulka idag. Milo såg lite fundersam ut men han var nöjd o satt där o kollade! :) hehe

Vi har varit iväg på mammalunch hos Carro och det var trevligt precis som vanligt.

Igår kväll var jag iväg på julbord på Ritz, helt okej julbord faktiskt!

Sitter o kollar på busungarna, älskar den filmen! :)


     

En trött kille som inte vill sova, men nu äntligen sover han sin sena middag.


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards